اختتامیه اولین دوسالانه عكس جهان اسلام
نوشته شده توسط : ماموت پانل دلیجان
اولین دوسالانه بین المللی عكس جهان اسلام، روز دوشنبه، 24 تیرماه، طی مراسم اختتامیه ای با اهدای لوح، تندیس و جوایز ویژه، به برگزیدگان داخلی و خارجی به كار خود پایان می دهد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، اولین دوسالانه بین المللی عكس جهان اسلام، كه توسط موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار شده است، روز دوشنبه، 24 تیرماه، طی مراسم اختتامیه ای به كار خود پایان می‌دهد.
در این مراسم كه در سینما تك مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود لوح افتخار، تندیس و جوایز ویژه به نفرات منتخب داخلی و خارجی، در بخشهای مختلف اهدا می‌شود. اولین دوسالانه بین المللی عكس جهان اسلام، كه توسط موزه هنرهای معاصر فلسطین برنامه ریزی شده است، با ترسیم چشم اندازی از مشاركت و رقابت هنرمندان عكاس از 40 كشور دنیا در اولین تجربه و در آغاز راه بازتاب وسیعی در سطح جهانی یافت.
اولین دوره این دوسالانه با انتخاب موضوع «خانواده مسلمان» توسط موزه هنرهای معاصر فلسطین، منظری از تنوع الگوها، شیوه‌ها و سلایق زندگی، فرهنگ،‌ آئین‌ها، آداب و رسوم، تعامل با محیط، اقلیم و طبیعت، همكنشی با فضاهای سیاسی، اجتماعی و بحران‌ها و چالش‌های گوناگون در جوامع اسلامی را از منظر هنر عكس به شیوه‌ای حرفه‌ای و هنرمندانه به نمایش گذاشت و به عنوان اتفاقی نو در فضای هنری كشور مورد توجه قرار گرفت.
اختتامیه اولین دوسالانه بین المللی عكس جهان اسلام، با هماهنگی موزه هنرهای معاصر فلسطین، روز دوشنبه، 24 تیرماه، رأس ساعت 17، در محل  سینما تك مؤسسه فرهنگی هنری صبا  برگزار می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: