سومین جشنواره عکس‌های دریایی ایران
نوشته شده توسط : ماموت پانل دلیجان
3th-darya.jpg

سومین جشنواره عكسهای دریایی ایران با رویكرد شناحت هفت استان ساحلی كشور برگزار می شود. این دوره از جشنواره با تاخیر در اعلام فراخوان به دلیل عدم تمایل مدیران جدید شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با سعی و تلاش بسیار بنیانگداران، توسط سازمان بنادر و کشتیرانی برگزار می شود. سایت اختصاصی جشنواره عکس های دریای ایران نیز با همکاری سایت عکاسی به زودی راه اندازی خواهد شد.

در فراخوان سومین دوره آمده است:

‏جمهوری اسلامی ایران با بیش از 3000 کیلومتر مرز دریایی و همجوار با 3 آبراه بین المللی در (خلیج فارس، دریای خزر و دریای عمان ) و برخورداری از 7 استان ساحلی از مناطق بسیار مهم و استراتژیک جهان محسوب می شود.
سازمان بنادر و كشتیرانی با هدف اشاعه فرهنگ دریایی كشور و شناخت بیشتر نسبت به هفت استان ‏ساحلی ایران (استانهای بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان)
ایجاد زمینه های مناسب برای آشنایی و نزدیكی هرچه بیشتر افكار عمومی و عكاسان با مقوله دریا و ‏موضوعات مرتبط با آن، سومین جشنواره عكسهای دریایی ایران را برگـزار می كند.‏
به همین منظور از تمامی عكاسان محترم کشور دعوت می‌شود با تشریك مساعی و ارسال آثار خود ما را در ‏برگزاری شایسته تر این جشنواره همراهی نمایند. ‏[ادامه]





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: